lördag 30 november 2013

Christmas Night



Första gången jag varit på en riktig julkonsert och definitivt inte den sista. Vilken upplevelse. Julskivor i all ära men att höra detta live är en helt annan upplevelse. Rekommenderas varmt.


Alla tre hade grymt bara röster. Och alla tre berörde oss båda oerhört mycket. Det blev både skratt och tårar. Vi grät iaf till minst 3 låtar. Jessica sjöng en av sina låtar från senaste skivan och då grät jag första gången. Magnus sjöng "ave maria" med sån pipa så alla höll andan. Herregud!!!


Och "halleluja" ska vi inte ens tala om och den sjöng alla tre. Längtar redan till nästa års julkonsert. Eftersom bilderna från scenen blev så där så tog jag lite bilder av dom när dom skulle skriva autografer.

Fina Jessica



Fina Magnus och Sonja
Nu ska jag ladda till nästa konsert som smäller av imorgon i Leksand, Jerry William och då är det Johan som följer med. Ps, lampan jag skulle köpa på Ikea är GIVETVIS sluuuuut!!!!! Varför ska alla ha samma grejer som jag jämt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar