måndag 4 november 2013

Snaggad Albin



En ny snaggad Albin som så snällt håller mig sällskap på toan. Och som vanligt knallade han in till mig strax före kl 06. Men Johan fick sätta på en film till han så jag kunde ligga och dra mig en stund till. Ska ju jobba 2 nätter nu. Gäsp!!!
Igår klickade jag hem en julklapp till Albin. Försöker hålla oss till lite julklappar, han får jämt så mycket!! Få se hur det går. Frågade Albin vad han önskade sig och han sa bilar, så vi får väl köpa nån bil för det har vi inte köpt. Sen har han ju födelsedag 1v före julafton så paket då med......... Köper ni mycket julklappar??? Helst skulle Johan vilja slippa julbiten men jag älskar julen.

Denna vecka bjuder på kurs i att binda blombukett som ett proffs, bamsegympa, jag och Albin sova hos mamma & pappa på fredag och fars dag firande på lördagen då jag jobbar heldag på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar