torsdag 7 november 2013

Vilken inspirationskväll på Fridhems blommor!!


En del av vårat material för kvällen.
Så himla kul och super trevlig kväll, skulle vilja gå alla kvällar dom har inspirationskurser. Kan varmt rekommendera. Man fick mycket tips som jag inte hade en aning om.


Louise in action!!
Vi fick göra 3 buketter och sen fick vi välja en bukett att ta med hem. Kurskvällarna kostar 300 kr och det inkluderar undervisning, material, fika och sen får man ju med sig något hem.


Detta är första buketten som jag gjorde, lite svårt. Härliga höstfärger. Dom hade mycket annat fint i butiken också, så det blir nog en tur dit på fredag eller lördag och handla en taklök som heter "glowing star in the dark".

Vi var 6 st tjejer 
Vi var 6 tjejer där. Så glad att jag fick med Louise, Barbara och Annelie, tack tjejer!! Dom var lika nöjda med kvällen. Tack även till Nanna och Fridhems blommor.


Denna är den tredje buketten, gran, gerbera  och lite annat.Dom har kurser ända till 18 december, får se om jag hinner med nå mer. Kul med lite egentid och så fick man lite energi.


Denna är den andra buketten som jag gjorde och den blev på höjden och denna tog jag även med hem. Den fick Johan av mig som farsdags blomma. Han har aldrig fått blommor av mig, men nu så.


Men denna herre hade så mycket energi i morse kl 05.17!!! Så vi får väl se hur det blir med min energi idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar