söndag 10 november 2013

Fars dag och annat skoj



Så här såg våran kväll ut igår. Smörgåstårta ala lchf, Åre choklad med smak av whiskey och presentkort på thaimassage fick Johan. En mysigkväll. Och tårtan blev så goood!!

Sen igår kväll när jag gått och lagt mig fick jag se en glad överraskning, jag hade vunnit biljetter till " Christmas Night" med Magnus Carlsson, Sonja Alden och Jessica Andersson. Hur lycklig som helst!!
29 nov bär det av till Falun och dan efter till Leksand på Jerry Williams så den helgen kommer att gå i musikens tecken...... Och när man tokar till och vinner så blir det lite tokigt med barnpassning då Johan var redan uppbokad på annat håll. Men är så glad att man har mor & farföräldrar i närheten som "alltid ställer upp" tack mamma och pappa, nu får ni en helhelg med Albin =)

Hade velat bjuda alla min närmaste vänner med på det här, men tyvärr har jag bara en biljett över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar