torsdag 14 november 2013

Mera bakat och förbereder advent



Ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över mina macarons. Smeten flöt ihop och den andra plåten ville dom inte ens lossna från bakplåtspappret. Haha tror vi skippar dessa till barnkalaset. Verkar ha kommit i nå bakstadie just nu, men imorgon skippar vi det och drar på shopping hela familjen.


Men dom är svin goda kan jag lova!! Men det klart kan väl inte bli annat med smör och socker. Jaja ska nog testa att göra dom nån mer gång men inte detta året.


Nåt som jag är mer nöjd med är dagens shopping från Rusta. En adventsljustake med fårull till sovrummet. Får nog ta bort ullet så inte Johan får en allergiattack. Tänkte att det är lika bra att köpa redan nu för väntar jag längre så brukar jag ha oturen att vissa grejer är slut. Men jag har bara testat den och nu ligger den i garderoben och väntar på advent. är så laddad till advent, vi ska göra pepparkakshus, gå på julskyltning, dricka glögg, pynta och lyssna på julmusik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar