fredag 8 november 2013

Full fart



Kalsong tarzan visade sina konster igår innan gympan. Han var så duktig, minsann. Så här går han klädd hela dagarna, vill inte ha kläder på.


Här vaknade jag innan Albin i morse, herregud!! Så Albin kom in 06.30. Sovmorgon!! Men vi startade dagen för jag ska göra maten här hemma som ska vara till kvällen på jobbet. Den vankas "Pulled pork" och hinner inte göra den när jag kommer till jobbet. Det tar ju några timmar....


Sen håller jag på och lägger ut annonser på fb och nu kommer en snart och köper en reseväska. Och sen ska jag börja med morgondagens mat. Johan har beställt smörgåstårta. Och den ska ju stå och dra sig. Testar att göra med lowcarb bröd. Och dekoreras imorgon. Så vi kör "all in" grejar med allt samtidigt!!


Övernattnings väskorna ska packas, så vi hade pusskalas med Johan i morse. Sen imorgon kör vi farsdags firande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar