lördag 16 november 2013

My tools my rules



Albin och Johan shoppade loss på "jula" igår och jag stressade runt på kupolen och letade efter fördelsedags present. Albin fick sig en t-shirt som genast skulle sättas på. Jag storshoppade på ikea för hela 38kr. " förpackningar värmeljus.


Kikade runt lite på nya "bolaget" på ikea området igår och köpte oss ett amarone vin. Har hört så mycket gott om alla dessa amarone viner och nu slog vi till. Den var inte så där jätte dyr, 159 kr tror jag den kosta. Dom hade lite roligare utbud än här hemma, fast jag hann inte kolla nå mycket. För Albin sprang runt och jag blev bara stressad.


Nu kanske små fåglarna får ha sin mat lite ifred, men har sett att skatorna är där ändå. Men nu får dom inte med sig hela bollen iaf.


Älskar denna stjärntröja, så mjuk och skön. Har den i en annan färg också. Ikväll är det dags för vinkväll och nya viner ska testas och ikväll är vi hos Bitte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar