måndag 9 september 2013

Utmanar mig själv......


Då kör vi!!
Måste komma igång med träningen, måste måste måste!!!! Är JÄTTE dålig på det. Hatar att träna, är väl därför man är fet och överviktig med. Men nu ska jag försöka göra nån slags träning i minst 30 minuter varje dag. Jag tränar hellst själv. Det är ju så enkelt att ställa sig på löpbandet men varför gör man inte det???? Jag skulle behöva gå ner minst 15 kg, men jag börjar igen med babysteg och siktar kanske på 5 kg. Viktväktarna gick ju så där, kände mig stressad och mådde inte alls bra men gick ju ner till 70 kg och gick sen upp allt och mer där till. Skulle vara kul om man kunde peppa varandra vi tjejer och börja träna i iaf 30 minuter per dag eller hur?? Jag ska iaf försöka peppa mig själv. Och jag håller tummarna för mig själv.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar