onsdag 11 september 2013

Lite nytt inne och ute.



Mellisdax här hemma, så jag passar på att skriva några rader. Tröttmössan är på idag, så skönt att få sova i sin säng i natt och blir nog inte att vara sent uppe heller. Älskar att sova!!! Hämtade ut ett paket från H&M innan jag hämtade Albin på förskolan. Så nu har vi tittat genom allt. Jogging byxor till Albin i stötte storlek då vissa byxor i st 98 är korta i benen. Det värsta jag vet är när kläder är för korta i armar/ben. Bra med jogging på förskolan tycker jag. Sen blev det servetter, grytlappar och 2 koppar lyktor och är så nöjd med dom. Så nu har jag allt i koppar jag vill ha, nöjd sussu!!

På väg till nattskiftet igår kväll.
Så här blev framsidan efter att taket med spottarna blev klar. Tyckte först att det kanske blev för mycket ljus men det är nog bra som det är. Kan inte ha både spottar och lampan på uteplatsen på samtidigt för då lyser upp för mycket enligt mig iaf. Måste kanske hitta på svagare glödlampor, har redan bytt 2 ggr. Tredje gången gillt kanske.
Så snart mellisen är över ska vi nog ta en liten sväng till våran skog.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar