torsdag 19 september 2013

Pepparkaka och en super duper överraskning


Lägg till bildtext
Hämtat hem gladfisen och nu busar vi i soffan. Mellis innan bamsegympan. Jag har legat i soffan hela dagen förutom när jag låg i badet. Skum ända upp till öronen, blir det när man sätter på bubblorna, haha. 
Vissa av er har ju sett foton på Johans fjällande fötter och nu har mina kommit igång rejält med skinnlossningen kan jag lova. Och många verkar ha fotfobi så då hoppar vi över fotbilder och jag tror minsann att mina fötter ser värre ut än Johans, hua hua!!! Kan nästa börja grina när jag ser dom och jag som inte vill ha strumpor på får konstant ha strumpor nu för annars lämnar jag skinnspår efter mig överrallt. Skrämmande, vad vad det i detta medel från JAPAN?????


Om man tittar noga ser ni vem som vunnit en väska och den söta hängaren/kroken???? JAG!!!!!!! Så roligt vilken överraskning, längesen jag vann något. Plötsligt händer det!!!


Nu är ju mina smaklökar ute på vift, tappar alltid smak och lukt när jag är förkyld. Men det lilla jag känner eller tror mig känna är nog bra. Albin säger att den var god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar