fredag 20 september 2013

Fredagsmys!!!


kappahl
Jaha har ni fredagshumöret på plats?? Det har jag, äntligen ledig. Frisör besök i morse och sen hem och städa. Men hann in en snabbis på Kappahl. Var bara tvungen att ha denna "oversize topp", funderar även på en svart med guld vingar. Här är det tacomys ikväll med film. Men först ska det spacklas och tömma sovrummet på alla grejer. Tips på nån bra film?? Blir nog en bit ost med hjortronsylt med ikväll!! Mår lite bättre men fortfarande huvud fullt av snor, undrar vart det får plats egentligen.

Förresten så blev jag klippt av en elev (Matilda) idag som jag varmt kan rekommendera, hon är på Zynk varje fredag och det kostar ynka 230 kr. Det tar lite längre tid än vanlig klippning och sen ska en annan frisör gå igenom håret och se om det är bra. Men jag älskar när någon grejar med mitt hår så var det bara så skönt!! Hon är jätte duktig!!

Sitter och kollar på gårdagens lyxfällan och jag fattar inte hur dom kan med och skratta. Precis som det skulle vara kul att sitta i skiten?? Vilka nötter det finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar