tisdag 10 september 2013

Bananas med kopparfärgen.....


Sprayat som en galning på baksidan. Även den gamla stubben fick sig en makeover.
Ja hittar man inte det man söker får man ta saken i egna händer eller hur. Och voila så jag har lite kopparfärgade inredningsprylar. Köpte en pall/piedistal  på rusta för 49kr som jag målade om och sen har jag tagit prylar som dammat i nåt hörn eller skåp och målat om. Blev faktiskt nöjd, nu ska dom torka till lite. Sen blir det att piffa till badrummet i källaren. Vet inte vart energin kom idag men kul har det varit. Träningen är gjord och även städat huset. Fast jag borde ju sova, om jag ska orka med och jobba en till natt. Snart ska Albin hämtas så han och jag får väl piffa lite på em innan middagen som idag blir "flämtande utter". Hm undrar vad Johan säger om förvandlingen, han såg bara rådlös ut när jag igår nämnde att jag ville ha kopparfärgade saker. Trodde väl inte heller att det skulle ske nästa dag, haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar