måndag 9 september 2013

Söker kopparfärgade ljuslyktor........



Mumsig frukost, yoghurt, björnbär, vaniljpulver, linfrön, pumpafrön och kaffe. Plockade björnbär igår hos mamma och pappa när vi var där och vattnade blommor. Sen kom Annelie dit och var med oss i några timmar. Vi fikade, sola, vattna blommor, plockade bär och äpplen. Funderar på en äppelpaj ala lchf.


Igår så hade Albin en liten show för mig vid frukosten. Riktigt bra underhållning vill jag lova. Och rätt som var blev det även lite "gangman style"


Albin och Annelie skötte vattningen utomhus och jag inomhus. En riktigt mysig dag och Albin sa i bilen på vägen hem, "Hon tycker faktiskt om mig" åh så gulligt!!

Som många andra verkar det som så börjar jag gilla koppar färgade ljuslyktor i alla möjliga former. Hittade dessa på hm. Vet inte om jag ska byta ut mina vita i vardagsrummet eller om jag ska ha dom nån annanstans, kanske i badet. Men iaf har nån sett kopparfärgade här i affärerna??? Hojta till om ni sett!!Ska kanske ha dom på ett ljusfat så det får gärna vara olika modeller på dom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar