måndag 16 september 2013

Ny vecka


små pajer och kräftor till gatu kräftskivan.
Fick börja morgonen med att handla frukost, allt får man tydligen fixa själv!! Jaja fick iaf sovmorgon så skönt!!Ny vecka och 1 kg lättare, går åt rätt håll. Denna vecka ska jag även klippa mig, äntligen. I helgen funderar vi på att börja tapetsera sovrummet eller dra till Stockholm 1 natt och gå på speedway.Vet inte vad jag har för manliga hormoner men jag älskar att kolla på speedway på tv och skulle nog vara kul att se live. Det ni visste ni inte om mig va??

gladfisen
Längtar till imorgon då jag och Albin har en ledig dag, pyjamasen åker nog inte av då. Har varit mycket denna helg både extra jobb och party och då blir man trött. Hoppas det regnar och är jätte kallt!! Haha. Längtar efter regn och rusk väder. Har ingen ork till att göra veckans matsedel så den får vi klura ut imorgon, men något nytt ska vi nog testa allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar