fredag 7 december 2012

Mysigt julbord

Hur mysigt som helst!!
Kan verkligen rekommendera julbordet på Romme Alpin. Den bästa upplevelsen någonsin. Glöggen inne på Ski Lodge innan bandvagnsfärden upp till toppstugan. Och maten sen då, hur god som helst. Kocken rekommendera att man tog 7 tallrikar, jag kom "bara" till nr 4. Och då var jag rullfärdig ner för skidbacken. Och vilket vinterlandskap. Man blev helt kär i hela kittet. Fullpott av mig. Tror att alla arbetskompisar var nöjda och kul att vi börjat med julklappar. Alla bilder jag tog är mina arbetskamrater med på och jag har inte frågat om dom vill vara med så då lägger jag ut andra bilder istället.



Klickat hem lite nytt nagellack nu på morgonen från England, billigare där. Även fri frakt!! Opi germany mini collection blev det, bra med mindre flaskor då jag kan tycka att dom är för stora ibland. Har varit ute efter ett mörk grått nagellack och nu fick jag 3 till på köpet.


Hoppas jag blir nöjd. 135 kr.
Älskar nagellack!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar