tisdag 11 december 2012

Lite gnäll igen

Att dom inte för nå anteckningar på Statistiska centralbyrån är ju så jädra dåligt!!! Dom hade ringt därifrån och sökt mig igår och Johan tala om att jag hade ju sagt ifrån kommande samtal inom snar framtid. Men hon ville absolut prata och höra det ifån mig och Johan tala om för henne att "vore jag du så skulle jag inte vilja höra det från henne igen" Haha ja vi får väl se om det kommer nå samtal därifrån och jag ska isf tala om ett och annat även för denna person!!!! Det tar lång tid innan jag brinner till ordentligt och när jag väl gör det så kan jag tala om ett och annat för både en och annan person. Bäst ni inte retar upp mig för då kanske ni också får er en utskällning =)
Är på jakt efter en hållare till vykort
Finns många varianter
Är ute efter en hållare till julkort. Hittat några på nätet. Men ska ut på stan på em och kika. Har andra ärenden också. Så hoppas jag hittar något. Gardinerna bytta i tre rum. Det får räcka. Men i köket blev det se lite för tanigt ut så jag måste göra något mer där. Sätta upp nå julsaker eller annat krims krams.


Väntar hem denna tavla från desenio nu i veckan. Och den ska hängas i mysrummet/lougen. Den kommer att passa där med färgerna, hoppas jag. Fick ett kuddfodral där ifrån igår. Ska nog byta ut alla kuddfodral, känner att det daxs att få in lite nytt och ut med gammalt skit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar