onsdag 19 december 2012

Lite nytt till alla...

Årets julgran ??
Tror jag lär ringa och övertala Johan om gran i år, senast igår sa jag till han att vi skippar gran. Kände att det inte fanns tid eller ork till att skaffa, men nu har jag sett såååå fina granar utanför affärn när vi var och storhandlade.

Var till kupolen igår och shoppade lite, Johan skulle till biltema så jag och Albin haka på. Fick tag på en långkofta från Indiska och en tunika på H&M. Nya the muggar blev det också från Indiska. 
MANIYA XL mugg svart
Johans mugg.
Min mugg.
Så nu kan vi ha temys på kvällarna =) Gjorde te frukost i morse och invigde muggen. Är nöjd med både storleken och mönstret. Hade ju svårt att välja vilken jag skulle ta, tog nog en halvtimme att bestämma sig. Hade så fina muggar i alla möjliga mönster.
MARY kofta grå
Jätte skön.
Nu väntar jag på att  posten ska komma, ivrig på glossyboxarna!!! Mina vänner har ju fått sina,gahh. Hoppas hoppas att mina kommer idag.

Ikea hög matstol 
Albin med sin nya matstol, tycker han blev stora killen. Och han gillar stolen som bara den. 
Kul och sen passar det kanon till vårat matbord. Så alla nöjda och glada.

Och nu blev det julafton här, brevbäraren ringde på dörren med tre paket till mig. 2 från glossybox och ett från beatybay, Blir alldeles tårögd och glad, hahaha !!! Vad knasig jag blev nu då!!!
Whoop whoop
Hörs senare med innehållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar