torsdag 20 december 2012

Ute och inne dag



Idag kom vi iaf ut, det blev en tur med boben, fyllde på mat och fåglarna (även rådjuren äter det) promenad runt kvarteret och lite skottning med Albins alldeles egna snöskyffel. Riktigt skönt ute idag faktiskt.
Mysig dag. Skönt att bara vara idag, med allt stress man har haft annars varje dag.

Det var dags att fylla i boken "liten blir stor" som jag köpte förra året. Födelsedagsboken upp till 18 år.
Han fick måla i ett konstverk när han ändå höll på med vattenfärger. En mysig och rolig bok att läsa sen när han blir äldre. Vi gick även igenom fotoalbumet från hans dop och när han var bebis och det tyckte han var roligt, skrattade så gott och vissa bilder. Så då kom jag på att beställa/framkalla lite bilder. Är så dålig på att ta vara på bilderna jag tar. Men nu har vi klickat hem några att sätta i hans album.


Har man ingen gran att hänga kulor i så får man hitta ett annat sätt, så jag och Albin fyllde mega stort glasvas med massa kulor och annat krims krams. Är rätt nöjd. Diskusionen om gran är vi väl inte klara med än.
Men denna kan jag nöja mig med faktiskt. Får väl hoppas att farmor och farfar har gran då vi ska fira lite jul där på söndag med Anders och hans flickor då inte dom 3 kan vara med oss på julafton.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar