tisdag 25 december 2012

Mina julklappar

Fick julklappar av fina vännen Annelie. 
Fick ett dalahäst halsband, fin tavla om vänskap, body lotion, tunika och kolapåse. Sen fick vi dalahästar av morbror med familj. Albin fick massor av julklappar, kläder,filmer, leksaker. Julen var stillsam och mysig. Godmat i massor så nu rullar vi fram till det nya året.

En svart och vit häst i porslin. Så fina.

Och så min roliga sambo. Men hade iaf slagit in den i glossyboxen. 
Det som är lite tråkigt är att jag tappade min mobil i trappen igår när jag skulle gå och lägga mig. Sprucket glas över hela displayen, har ju varit små sprickor länge men nu blev det över hela. Och den går ej att öppna.
Skulle köpa en ny om några månader men nu får det bli ett köp tidigare. Kanske drar till kupolen efter jobbet imorgon redan. Känner mig lost utan mobil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar