måndag 3 december 2012

Nya kuddar här och där.......


Nya kuddar till mysrummet/loungen
från Nova Hem outlet.
Har stäng in mig i sovrummet för att vila en stund, dagen har gått i ett sen 07.15. Och så ska jag ut och jobba natt. Känner mig helt färdig.  Vi har storhandlat och städat hela huset. Försökte mig på julklappsinslagning med men väntar med det tills jag blir själv hemma. Annars är nog risken att en del paket får fel ägare. 
Har även grejat med kuddar till Albins rum, gör en myshörna till han. Han har haft våran myskuddar hittills. Men måste köpa till nån mer kudde/kuddfodral. Måste även köpa mer julklappar/födelsedagspaket då vi inte fick plats med mer i bilen. Blev mycket stora saker köpta igår...... Nu ska jag försöka vila innan middagen är klar,kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar