måndag 3 december 2012

Zara Kids



Kläder inköpta i Stockholm från Zara.
Tycker att Zara har snygga barnkläder, ja har sagt det förut tror jag. Men kul att ha nå annat på Albin ibland än bara från Lindex, Kappahl, H&M. Så dessa kläder kommer han att få i födelsedagspaket/julklapp.
I julstrumpan på julaftonsmorgonen kommer han att få en joggingdress från Lundmyr of Sweden. Även en nalle därifrån. Och en Nalle Puh film. Hade även tänkt att han skulle få kuddfodralet då men det har vi grejat med idag. En mysig morgon med frukost, paket och film. Kan man få hoppas på sovmorgon med!!! Viktigaste för mig är att jag får vara hemma och ledig från mitt kvällskift!! Julafton kommer att tillbringas i Smedjebacken hos mor & far. Albins första julafton hos dom. Och då kommer även farmor & farfar vara med oss. Hur Johans bror Anders gör vet jag inte än.
Riktigt kallt nu ute, när jag åkte hit så stod det -19 vid Ovako, hua!! Så raggsockorna på här på jobbet. Tur man har lite sköna/varma nattkläder här....Minusgraderna skulle tydligen hålla i sig ett tag in i nästa vecka. Visst härligt men det behöver ju inte vara mer än -5 för min del. Så nu får vi hoppas att min guldiga shoppingbil startar i morgon bitti utan motorvärmare...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar