torsdag 13 december 2012

Blandad kompott

Ciaté - Velvet Manicure
Sugen att testa nagellacket!!
Färgen heter mink cashmere, snygg färg.

Velvet manicure är ett set från Ciate med nagellack och pulver som strös över den målade nageln för att få en yta som sammet. Sist kom dom med caviar manicure, ett set med nagellack och pärlor som man strör över målade nageln. Skulle vilja testa det med. Har nån testat dessa??? Skulle inte det kunna vara med i glossyboxen nångång??

Ciaté - Caviar Manicure
Lite annorlunda, men fränt tycker jag.


Var smått illamående ikväll, tror det kom från "ingen sömn" typ och trött som attan syndrom. Trodde jag skulle somna på vägen till jobbet. Tur att det är en del starka helljus ute på vägarna. Var även in och köpte blodsocker höjande godis, så nu känner jag mig betydligt bättre. Ska ju hålla mig vaken mucho timmar till, men sen imorgon kväll blir det Albinmys. Få se hur länge han blir och skruttar, men fram till 20 får han se på sina program. Sen blir det mina program, tänkte se Diggiloo showen iaf. Om jag håller mig vaken så länge!!!Är lite sugen att se den live, så bäst att titta om det är något för mig.
Men först ska hela huset städas, Johan slutar tidigare och hämtar Albin på förskolan så då slipper jag det. Ja och våran söta pepparkaksgubbe är väldigt mammig och pappig för tillfället. Hm vi hann in på avdelningen och fast det var lite skymd ljus så fick albin syn på oss och blev ledsen. Hade våra aningar om att det skulle ske. Så han skippade sången och valde Johans famn istället lille plutten.


Lördagens bakning.
Även doppade marshmallows blir det.
Ska försöka mig på och göra cupcakes på lördag, blir dock inte lika många varianter och inte lika fina heller. men högst personligare säkerligen. Sen hoppas jag att detta årets bakning är avklarad!!!

Dekoration till godis och cupcakes.
Nu känner jag att det är dax att fylla på blodsocker höjande medel, annars är john blund här snabbare än tänkt!!! God natt gott folk, kraaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar