torsdag 6 december 2012

snö snö mera snö



Trött Abi!! 
Ja vaknar kl 06.15 och sen frisk luft ute, så orkar man inte vänta på att maten ska bli färdig!!! Men va snö det var, vi kom knappt ut. Snö som hade blåst mot dörren, så skotta ut oss fick vi göra. Nya understället var kanon, varm och skön. Så den är jag nöjd med.


Det var inte LITE snö ute!!!
Tänkte nästan börja grina i början när jag såg allt snö. Och jag tyckte inte att det minskade heller fast slet som en dåre. Men men nu är det skottat och klart. Tvungen att få fram bilen, då vi ska ha min bil till Romme idag. Och sen kom Louise och Casper förbi men då hade vi redan hunnit in. Men då tala hon om att plogen var på G, kul kul. Hade ju precis fått av oss kläderna. Och Albin somnat på soffan. Men jag bar upp Albin och satt på kläder igen och tänkte att det är lika bra att få det gjort. Men så kom jag ut och såg väl antagligen inte så jätte glad ut, så den unga grabben plogade bort all snö!!! Tack för det!!! Så inne nu igen och ska avnjuta viktväktar soppa till lunch,  yummie yummie, kommer att vara super hungrig kl 17.30. Så soppa och veckans greys nu då gott folk =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar