torsdag 27 december 2012

Köpte mig en nyårspresent......



Boken alla pratar om!!

Beskrivning:
Fifty Shades of Grey - nu på svenska! Femtio nyanser av honom av E L James har slagit världen med häpnad. Det är en erotisk bästsäljare som har hamnat etta på topplistor i flera länder och blivit en stor favorit bland miljontals läsare. Missa inte 50 nyanser av honom - årets hetaste bok! Romantisk, befriande och fullkomligt beroendeframkallande.E L James trilogi slog ner som en bomb när den publicerades. Efter bara sex veckor i bokhandeln hade 10 miljoner böcker sålts i USA och succén fortsätter utomlands där 37 länder har köpt rättigheterna. Dessutom ska böckerna filmatiseras. E L James utforskning av sexuellt maktspel är chick lit med feministiska förtecken.
Var på stan idag efter en liten present till Johan då han har namnsdag idag, så köpte jag mig en present till nyår. Har jag något att läsa på natten. Köpte även en ny outfit till morgondagens date. Ser framemot våran kväll imorgon med film och sen middag på Black Rock Grill, dom har en specialkväll imorgon. Med många sittningar och sen passade det så bra med en tidig filmvisning på filmen "mammas pojkar". Brukar inte gå ihop med både film och middag här i stan. Har bara hört bra om dom så det ska bli spännande att grilla sin egen köttbit. =))


Namnsdags present!! Johan fick en
1 timmes massage på Kon Thai
massage & spa.


Albin har varit på fyrhjulingstur medan jag var på stan.
Johan ska ut med grabbarna på em och åka fyrhjuling, så då ska jag och Albin leka med play-doh och annat pyssel tänkte jag. Ha en mysdag helt enkelt. Gjorde en del fynd på kupolen igår. Köpte kläder till kommande storlek till Albins garderob. Slit och släng kläder till dagis, för det går åt med mjuka/ sköna/oömma kläder där. Då brukar jag jämt passa på att handla det på rean.
Hittade även en ny mobil, är så nöjd med min nya vita Iphone 4 S 16 GB. Lite mer finesser än min gamla trea. Tar väl ett tag att lära sig allt. Och denna ska jag vara väldigt rädd om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar