tisdag 11 december 2012

Julgodis & pyssel



Här grejar vi för fullt med tomtar och julgpodis. Jag stället tomtar här och där och Albin ställer dom sen på helt andra ställen. Men ingen har gått sönder än iaf.
Fick tag på julkortshållare på Nova hem idag. Så nu hoppas jag att julkorten börjar komma, vi är redo. Hann inte ut eller Albin ville inte vara ute idag så vi tar det imorgon istället. Längesen jag hade med ett recept, så kastar in ett nu =)



Johan har beställt atv grejer från kina och sa idag att det nog skulle finnas en del grejer till mig med, hur tänkte han då???? Jag som redan shoppar för mycket!!! Hittade en handväska på engång givetvis som ropade mitt namn. Började frusta, svettas ja allt när jag såg den!! Så den måste jag bara ha!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar