onsdag 5 december 2012

Dags för paket

Dagens jobb.
Efter frukosten ska jag slå in julklappar och andra paket. Sen ska jag mysa ner under filten och kolla på en film. På em ska jag träffa Johan på stan och handla sista klapparna till Albin. Sen är vi färdiga med handlandet. 
Igår kväll fick vi även en inbjudan till 40 årsfest. Trodde vi skulle få en lugn helg nästa gång jag är ledig helg. Haha inte då!!!Men det ska bli trevligt. Skulle hålla till på Coco Thai med trubadur allt. Så den helgen har vi fullt upp, Johan ut på fredagen med sitt jobb, jag ska baka på lördagen inför Albins 2 årskalas som vi ska ha på söndagen, istället för måndag då han fyller år. Men ingenting är ju omöjligt,enligt Gunde =))
Julkorten blev skrivna igår, hoppas jag inte missat någon, sorry isf!!! Tror jag ska börja skriva upp vilka vi får ifrån, till nästa år. Slipper man få gråa hårstrån, eller ja det har jag ju redan!!! Kraaaaam

Ja riktigt så här fina blir dom nog inte.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar