onsdag 10 oktober 2012

Vårda förhållandet


Läste ett blogginlägg förra veckan som gjorde mig irriterad. Det var ett par som åkte på weekend resa utan sina barn. Barnen var hemma med mor/farföräldrar och hade det bra. Hon blev anklagad för att vara en dålig mamma för att hon åkte med sin man på en resa i några dagar. Och sen varför blev bara hon påhoppad, man är väl två om barn...... Hur kan man vara så elak och dömma andra utan att känna dom??? Och vad har man för rätt att dömma andra???

Jag och Johan försöker se till att vi får göra något själva ibland, är jag dålig mamma också??? Tycker ni det?? Jag tycker att det är viktigt i ett förhållande att vara kvinna & man och inte bara mamma och pappa. Men det är vad jag tycker, hur ni andra gör rör mig inte ryggen. Mår vi bra i vårt förhållande mår även barnet bra. Alla får göra hur dom känner att det passar dom. Men jag skulle aldrig dömma någon annan heller.

Albin kommer att alltid gå i första hand!!! Och vi skulle aldrig göra något som han skulle må dåligt av. Sen har han mor/farföräldrar som vill ha han extra fast inte vi ens har bett om det. 
Så nu fick jag gnälla av mig lite =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar