torsdag 11 oktober 2012

Min önskelista till jultomten

En rosa Kitchen Aid är ett måste.
Tänkte lägga ut listan här ifall det är nån snäll själ som vill lägga lite extra pengar på mig i år. Som tycker att jag är värd dessa dyra saker,ni är väl många förstår jag =)

ODD MOLLY ENWRAPME JERSEY CARDIGAN LITE POWDER
Odd Molly.
Finns så mycket jag skulle vilja ha!!!Skulle vilja ha hela Odd Molly kollektionen.
ODD MOLLY BOLIVAR DRESS WHITE
Odd Molly, det här är ju jag!!!

Denna doft blev jag kär i på Åhlens i måndags!!

Marc Jacobs " DOT"
Här har ni lite av grejerna som är högst på min lista. Alla barn skickar ju listor till tomten och jag blir som ett barn på julafton. Eller iaf förut innan Albin kom till världen. Men man får väl drömma iaf.
Audi Q7
Hur ser era listor ut??






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar