onsdag 17 oktober 2012

Ett litet nattinlägg

Ljusfat, vill ha!!!
Ja men löksås var ju skitgott, yummie yummie. Det trodde jag aldrig, nu vet jag inte vad resten av familjen tycker. Eller ja Albin spotta ut lökbitar, han fick välling. Johans bedömning hör jag väl imorgon, han var ute och spelade bowling med några från herrklubben och sen gick dom till lobbybaren för öl och räkmacka. Min löksås innehöll iaf lök,grädde,soya,maizena,kalvfond,sirap,salt och peppar.

Kände mig som familjen i "Solsidan" idag, Johan skulle fylla i sin almancka med tider och annat. Är rätt mycket nu okt & nov. Både med nöjen och jobb. Möten och annat som måste klaffa, så tider måste ändras här och där och även barnvakter bokas. Men brukar få allt att funka ändå. Vårat första föräldra möte på förskolan imorgon kväll. Spännande!! Så då ska albin få vara hos töserna Nova & Nella och busa/leka av sig lite. Jag får lite tight mellan möte och nattjobb.
Lyx BOU10_168
Den här buketten skulle man haft som helgblommor, lite i saftigaste laget att betala 900 kr.
Ska nog hitta nån annan bukett till min lediga helg. Men liljorna sen förra lediga helgen slog aldrig ut, vet inte vad det var för fel på dom. Så det blir inte liljor denna gång iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar