torsdag 18 oktober 2012

Kickstart och vita rosor

Nya boken. Är ju lite svag för tidningsprenumerationer
om man får med nån present eller så.
Fyra nummer av Damernas Värld förr 99:- och då skulle man få Charlotte Perrellis bok och Clarins ansiktscreme. Klart jag slog till fast tidningen för det mesta bara innehåller reklam. Haha jag är hopplös!!!
Hoppas Charlotte får igång mig,för jag har varit j-vligt lat på sistone.

Helgblommorna på plats!! Iaf utslagna denna gång.

Kan inte fatta att jag inte har ro i kroppen på fm och lägga mig. Inte trött heller. Men nu när han ska hämtas kommer sömnen. Och inte hinner jag sova heller då det är föräldra möte ikväll och klart jag vill gå när det första för oss. Får sova imorgon.

Har iaf varit och lämnat kläder på second hand butiken för barn, kanske man kan få en slant om hon är intresserad av nåt eller om hon inte vill ha nåt skänker jag det till välgörenhet. Kommer inte ihåg vilket land hon skulle skickade det till. Orkar inte hålla på och sälja på olika sidor, tar sin tid det med. Ha en fin em/kväll, gäsp gäsp........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar