måndag 8 oktober 2012

Lite bilder från helgen.....

Vilken mästerfotograf jag är =))
Idag ska jag försöka få till ett mer sammanhängande inlägg än det förra. Det är inte säkert att jag lyckas. Idag ska vi nog försöka få till en promenad jag & Albin. Har inte gått på flera dagar, sen ska jag gå tis och ons efter nattskiftet och innan jag ska vila. Det är så skönt att ta morgon promenad. Hade hoppats på att ha nya löpartightsen men hade skickat efter fel (vintertights) och dom var inte alls sköna. Hade provat ett par på H&M och trodde att det var dom jag skickade efter, men det fanns 2 olika och jag tog fel!!!

Tänkte även börja kolla på julklappar och kanske få några klara. Skulle vara skönt. Brukar ni handla mycket julklappar till nära och kära??? handlar ni mest i affärer eller näthandlar ni??? Jag näthandlar rätt mycket, så får man tag på lite roligare saker.
Mina killar......
Albin tyckte det var kul i svampskogen, fast han plockade nog mest löv och stoppade i påsen. Han älskar att var ute. Vi har haft en lugn och mysig helg med vedstapling, lunch med mamma och pappa, varit och hälsat på tjejerna i finnäset. Skönt för sen händer det allt möjligt  inom 2 v. Just ja ska nog ta och baka lite matbröd idag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar