måndag 29 oktober 2012

Ingen pigg morgon inte......

Albin på massage ala Lustikull.
Ja inte bästa morgonen inte, Albin krångla som f-n inatt. Ledsen och sen sova i våran säng, ja nå sova blev det då inte. Utan han knöla och hade sig, känner mig som ett tåg har kört över mig 100 ggr. Påsarna under ögonen hänger ända nere vid knäna. Och Johan är nog lika trött, puttade på honom kl 07 och sa att börjar inte du halv sju eller sju???? Jo fick jag till svar. Jaja det är som det är. Men vi är ju inte vana med såna här nätter, Albin har aldrig krånglat förut. Inte ens när han var spädbarn,sov som en prins då. Kaffe som gäller idag.
Så här ser det ut idag ute.
Och så vitt ute, alldeles för tidigt för min del. Gillas inte!!! Hade kunnat komma 1 dec istället. Men ser iaf fram  emot veckans fest med paret Andersson som fyllt 65 år ihop. På fredag börjar även 1 v ledighet och om en vecka Lopez!!! Och så ska jag träffa vännen Karolina denna vecka. Få se om hon har varit snäll, så kanske hon kan få med sig en liten julklapp till hemmet i norr. Så trots snön så försöker jag se det possitiva sakerna i mitt liv denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar