lördag 6 oktober 2012

Mitt bidrag till rosa bandet 2012

Nu är Rosa bandet moppen inhandlad. Så nu ska det städas och det kommer gå så lätt =))
Och så en rosa diskborste fick följa med hem med. Så nu känner jag mig extra chic!!!

Fördelen med att gå upp tidigt, är att man får uber mycket gjort, hm lunchen var redan färdig förbered 8.30 imorse och första vedlassen redan staplat, nu väntar vi på nästa och sen ska det ätas makaronpudding.
Igår somnade jag i soffan till trädgårds onsdag som vi hade spelat in sen tidigare i veckan. Och somnade sen för andra gången i sängen redan 22.30 tror jag. Undrar om jag hade somnat ute på krogen om jag hade gått ut???
Hoppas jag håller mig vaken längre idag, inte alls säkert. Är så himla kvällstrött nuförtiden, har varit det sen 5 år tillbaka då jag slutade röka. Konstigt!!! 
Kvällens middag ska vi testa nytt potatisrecept (potatiskaka) och tror även att vi ska göra hemmagjord bea. 
Har aldrig gjort det.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar