tisdag 16 oktober 2012

Orkanen Albin & Färna Spa

Orkanen Albin hamnade i min säng inatt, vaknade ledsen vid 22 tiden. Försökte flytta över han en vända men det gick bara bra i några minuter. Så då fick han sova hos mig, han har varit som en tornado. Trodde jag skulle vakna pigg och utvilad idag efter helgjobb, not!!!

Det här ska nog bli bra. 30 min spasvit för oss själva.
ÄNTLIGEN SÖNDAG* 890:-/person
Inklusive:

Herrgårdens söndagsfrukost
spasviten för er själva 30min med fruktdrink och fruktfat,
50 minuters spabehandling**, inträde till Färna spa, lån av handduk, tofflor och badrock. Färsk frukt & vatten ingår självklart.
**Välj mellan spakurerna fruntimmerslyx, lite av varje eller gubbarnas smedskrubb.


Då det inte finns nå spa behandlingar att boka på båten, så har jag idag (nyss) bokat en söndag på Färna Spa & Herrgård i november och kombinerar det med deras julmaknad. Vi har sagt länge att vi ska dit och äntligen!!! Har ju varit där med Annelie och blev helt såld på stället. Myyys!!! Önskar att spadagen hade varit idag. Längtar!!!!
Hoppas man får nå uppiggande post idag, väntar in en del saker. Ska kika lite på menyn till våran vinkväll på lördag och sen ska ju veckomatsedel göras fast det redan är tisdag. Vädret ser ju ut att vara bättre idag iaf. Så en promenad ska vi nog också få till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar