fredag 29 juni 2012

T G I F




Fy sjutton va skönt att det är fredag och ledig helg!! 2 v kvar att jobba innan semester och dagarna, veckorna segar sig fram. Har aldrig känts så här segt. Ser verkligen framemot 7 lediga veckor med familjen.

Idag blir det en tripp hit på em.
Idag tar vi en tripp till Västerås för lite shopping.Media Markt och Ikea står nog högst på listan. Kanske kommer hem med ny tv??

Min pollen allergi har då verkligen blommat ut nu, så tydligen är det gräs jag känner av. Är höga halter av det nu, kliar och svider. Nä så regn för mina ögon är bäst!!! Eller vistas inomhus!!Toppen!! Ska hänga på låset till apoteket idag. Och Ludvikafesten har dragit igång igen för i år. Nån som ska ner??? Inte jag, känner inte alls för det. Så jag myser hemma med Albin istället. Vi ska bara ner på lördag och heja på HK-99 som ska spela mot damlag IFK Ludvika -74 på Stensvedens fotbollsplan. Det kan ju bli hur roligt som helst. Sen fortsätter väl grabbarna festandet på kvällen. Jag och Albin ska nog äta godis, han är precis lik mig och älskar chips. Mumsar i sig fast dom är rätt starka, min favorit just nu är Hot sweet chili.


Ska även ladda hem nån tjejfilm, med text!! Lyckades ta hem en film utan text härom dagen. Går väl bra det med, men allt fattar jag inte. Först får vi väl se på lite barnprogram =))

Hittade massa snyggt på indiska hemsida. Jag som inte skulle shoppa nå mer!! Kanske kommer hem med nå nytt ändå =)) Nån av dom här?? Första semester dagen ska våra garderober rensas, så det behövs nog lite påfyllning.




Essie tunika multi



Katinka eco tunika svart


Kine klänning svart

Raija kurta tunika turkos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar