fredag 8 juni 2012

Trött Tröttare Tröttast

Så här känner jag mig idag!!
Kommer att behöva 14 kannor kaffe idag.Vet inte vad det har varit i natt, men Albin har vaknat och grinat ett antal gånger. Kanske drömt något, Johan tog första svängen och sen tog jag resten av gångerna,puh. Sista svängen kl 06 och efter det blev det ingen mer sömn, enligt Albin som dock försökte sympati blunda en halvtimme med mig. 

Biljetter köpta till efterfesten!!
Var säkert först med att köpa biljett men jag tänker inte missa varken Da Buzz eller Loreen, så det var min överraskning till Johan igår kväll. Och han blev glad. Så nu har vi biljett till lördagen. Vore kul om vi kunde ses några vänner före hos oss.

Jag såg ett jätte fint halsband igår när jag var ner och köpte biljetterna, eller flera fina fanns det. Dalahäst halsband i rosa och alla andra möjliga färger. Måste nog ha ett sånt i rosa eller jag tror det fanns berlocker med så jag kanske ska satsa på ett sånt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar