fredag 22 juni 2012

Våran älskling......

På väg till sommarstugan.
Hann iaf träffa Albin 1 timme idag, innan det var dax för mig att åka och jobba. Och Johan och Albin for till Björbo. Men åh va jag längtade efter Albin på förmiddagen och jag trodde han aldrig skulle komma hem. Men imorgon får vi mysa lite mer. Dom hade haft det toppen bra på kryssningen och Albin hade charmat hela båten, blivit fotad av kineser,haha. Så han har nog showat!! Min mamma hade shoppat lite åt Albin på båten, happy!! Älskar Lundmyr of sweden kläder och allt jag köpt har han vuxit ur. Hoppas dom även har det sortimentet på Silja Europa när vi åker till Finland för då ska även jag shoppa.
Nya kläder från Lundmyr of sweden.
Nu åker klänningen av och onepiecen åker på. Intar även soffan och kollar på film, äter chips och fiser!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar