torsdag 7 juni 2012

Skärpning sussu!!!

Så här känner jag mig nu efter 1 v frosseri.
Chockad?? Nej men trodde väl inte att det var riktigt så illa. Så idag skärper vi oss och får se hur lång tid det tar. Men det får då bli en promenad på minst 1,5 tim. Helst hade jag sprungit men då måste jag vänta på att Johan kommer hem. Sen får det då bli en cykelsväng till jobbet under helgen igen. Och jag hade tänkt att han ska få lite egentid idag. Så promenad får det bli. Nu känner jag på engång när jag gått upp nåt kilo, varför har jag inte känt el brytt mig förut när jag gick upp allt??? 

Sitter fortfarande och tittar på mini tv, våran tjock tv som väger 54 kilo är fortfarande i garaget efter lördagens fest. Så vi funderar på att köpa en platt tv. Får se hur vi gör med skattepengarna när dom kommer. Jag ska iaf betala av våran säng och lägga resten på semestern. Så Johan kanske köper en tv. Vi är nog dom ende med tjock tv känns det som. Men vi är inga teknik idioter som bryr sig om det senaste.

Men när har den riktiga värmen tänkt att besöka oss???? Har kollat på klart.se och det ser ut att bli regn typ varje dag. 

Nästa vecka har dom sommaravslutning på Albins förskola, har letat efter kläder åt han men det är omöjligt att hitta just den stilen jag söker. Har varken hitta det på nätet eller våra affärer, ska nog gå och kika iaf om dom fått in nåt mer. Och sen ska jag kika om den nya frisören öppnar idag som dom lovat. Tjing Tjing!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar