onsdag 27 juni 2012

Ingen sovmorgon idag inte.....

Barnprogramsmys.

Ja idag var det inte tal om sovmorgon, fast Johan bytte blöja och gav välling innan han stack till jobbet. Så ville inte Albin somna om, hade ju varit skönt att sova lite längre än 06 eftersom jag har 2 nätter nu. Ikväll innan nattskiftet ska jag iaf ut på middag med Karolina och Lina, blir Hong Kong City. Längesen jag åt där.
Så det ska bli trevligt. 

Igår var jag och beställde Attract gåband/löpband på stan, har just nu för halva priset. Vilken tur att jag bara gick in där och frågade om priset. Så det fick bli testing där i butiken, trots att den stod i skyltfönstret. Kändes otäck nästan, men hon sa att man vänjer sig rätt fort. Vi får hoppas det. Annars skulle väl inte så många prata gott om den. Men idag får det bli utomhus promenad i solen......
Glad sommar choklad från Åre till förskola fröknarna.
Har hört mycket gott om denna choklad men har aldrig ätit av den själv. Men smaker som hallon, hjortron, lingon och blåbär kan väl inte smaka illa. Så det får Albin ge dom imorgon så dom hinner äta lite innan semestern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar