onsdag 20 juni 2012

Lite nytt i garderoben..

Hoppsan kerstin vad god drinken var, kommer att drickas fler gånger under sommaren!! Testa den om ni gillar mojitos!!! Har fått sms uppdateringar från våran gullunge hela em, han verkar hade det bra på båten. =))

En ny onepiece till Albin.
Tycker detta mönster är hur snyggt som helst!! Funderar på sånt tryck till mattor att ha vid sommarstugan.

Denna ska jag köpa till mig själv.
Hittade denna till mig själv men köpte inte den än, men ska göra!! Prova den och den var snyggare på än på bilden. Har ju fått löneförhöjning, så då kan jag unna mig denna. Hade tänkt att inte slösa allt för mycket pengar nu innan semestern. Har ju tänkt mig att åka förbi Ullared när vi ändå är i krokarna. Men en klänning kan man alltid handla extra!! Eller hur!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar