måndag 18 juni 2012

Välkommen midsommarveckan.....

Gräsklipparen blev en favorit. 
Ny vecka nya tag tar vi här och nu. Restaurangbesök, gatufest och jobb väntar denna vecka. Mys med Albin som blir borta 2 nätter också, så han får vara hemma från förskolan på onsdag fast jag jobbat natt, så jag får lite extra tid med han. Ska även åka och jobba då han kommer hem från kryssningen, men hoppas att jag hinner träffa honom iaf, för sen drar grabbarna till stugan en natt och kommer hem på midsommardagen. Fixa present till pappa som fyller år på midsommarafton. Även kika på nåt till fröknarna på förskolan tänkte jag.


Det ser ut som gräsklipparen även gick lös på min Gerbera jag fick av Lina  i lördags, men det var Albin själv som lekt älskar älskar inte med den.


Ha en bra dag alla goa vänner och läsare, kärlek!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar