torsdag 28 juni 2012

Husmor, Hår och Hjälp!!!!

Husmor som jag är, måste jag ju ha ett förkläde.
Idag fyndade jag ett sött förkläde på Åhlens. Hade inget sen förut och jag tycker att det är lite fint att ha ett. Så då slog jag till. Köpte även Love & Toast Shower creme som doftar gudomligt!!

Idag hade klippning på Hair Fashion. Blev lite nervös, nytt ställe och så skulle en kille klippa mig. Men jag blev så nöjd!!!Så nu har du en frisyr igen sa han när jag gick därifrån, haha. Ja har ju haft luggen med hårspännen säkert nu en månad för den har varit så lång, men jag ville inte vara där och hacka själv heller. Så dit ska jag absolut gå nästa gång med och inte blir man pank heller. 

Har försökt att göra en fotobok idag på morgonen, men så fort jag kopplar min iphone till datorn så blir det bara strul. Helt plötsligt var alla kontakter och gamla foton tillbaka, men så tryckte jag på nåt och allt fösvann igen även dom nya fotona. Men lyckades få fram dom nya men så försvann dom gamla igen. Fattar ingenting. Gillar inte itunes alls eller så är det jag som fattar noll!!! Är det nån som kan detta??? Hjälp!!! Jag måste ju få in bilderna i datorn på nå vis!! GAH!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar