fredag 15 juni 2012

Inför vintern träning......


Är ju helt emot eller inte alls intresserad av tränings maskiner, men har nu kommit på att "hur sjutton ska jag träna i vinter". Så jag har bestämt att skaffa mig ett gåband/löpband ifall jag blir nöjd med kusinens, ska testa hennes Attract nån dag nu. Har ingen lust att jogga i snö, slask och halka. Och gym hatar jag.

Har nu plockat ihop loppis prylarna och packat bilen full. Känns sådär, väder prognosen har ju visat regn hela veckan, kommer väl inte en kotte. Ja skit samma!!!
Hade inte jag bokat loppisen så hade vi dragit till stugan och bara varit, känner att jag behöver det nu. Och det är 1 månad kvar att jobba, blääää.
Känner mig stressad, hinner inte med nånting. 
Man ska träna, helst träffa vänner, umgås med familjen, vara glad och trevlig på jobbet, det ska städas och vara snyggt hemma, ja listan är ju hur lång som helst........
Och det känns som jag bara är irriterad mest hela dagen och dagarna bara rusar på. Jag går upp och jag går och lägger mig, som ett hamster hjul snurrar det bara fortare och fortare. Det kanske blir bättre i juli, har ju varit en del nu i juni och är, månaden är ju inte slut än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar