söndag 17 juni 2012

Firar dag.....

Våran gullunge 1,5 år idag!!
Idag blir Albin 1,5 år och jag rökfri i 5 år, det firar vi med att han och jag myser runt och leker i våra onepiece. Inga måsten bara vara, härligt. Och vi började dagen med att sova till 08.30 bara det var ju en bra start på dagen. Det var välbehövligt för oss alla. Johan är ute med grabbarna och åker fyrhjuling, jag och Albin hade tänkt att åka till kupolen och shoppa upp loppis pengarna idag, men det ger vi sjutton i och myser hemma istället. Kanske tar en promenad senare eller så skiter vi i det med. Viktigt att vi mår bra nu. Och skiter i alla j-a måsten för ett tag.
Skaldjursbuffe ala Lustikull!!
Älskar räkor och kräftor!!! Så istället för att shoppa kläder för loppis pengarna, går nog jag och Johan på skaldjursbuffe på Piren på onsdag istället. Albin är ju på kryssning då. Sen har vi tänkt att ta ett fyrhjulings äventyr antingen på onsdag eller torsdag, är ju inte ofta vi gör något sånt nuförtiden.

Sportarmband gymarmband passar bla Iphone 3o4 HTC mfl
Denna har jag skaffat mig nu för mobilen, så slipper jag hålla i den när jag går/ joggar.
Min app i mobilen för träningen (runkeeper) visar fel km antal när jag har den i vagnen. Så nu blir det annat. Så träningen tar jag i tag med nästa vecka!!

1 kommentar:

  1. Och så har vi kommit överrens om det vi hade olika åsikter om i fredagskväll om nån undrar. Gäller att ge och ta =))

    SvaraRadera