tisdag 12 juni 2012

Sagt upp mig.....

Sagt upp mig på viktväktarna, känner mig inte motiverad att vara kvar där nå mer för denna gång. Det är ett bra sätt att gå ner i vikt med på alla sätt och vis.
Men jag känner att varför ska jag stå och betala 400 kr varje månad för att enbart väga mig 4 ggr/månad. Jag lagar varken viktväktar mat eller räknar points, har inte gjort det på säkert 2-3 månader. Jag kör mitt eget sätt och det har funkat hittills. Himla massa motion, sopplunch och vanlig mat på kvällen.
Ja jag kanske går upp allt, vem vet. 
Men jag tänker fortsätta min egen väg, antingen går det bra eller dåligt. Mitt val.
Är inte framme på drömmvikten än men jag har inte så långt kvar heller. Men jag kommer att lyckas nån dag.
Ni får väl hojta till om jag börjar bli allt för fet =))
Hej hopp!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar