tisdag 19 juni 2012

Säljar stim!!

Har kommit in i nå sälja allt stadiet just nu!! Började med loppisen i lördags och fortsatte idag både på Tradera och Facebook. Lite märkes kläder som Albin växt ur och bärselen och boxnings grejer. Bärselen och boxnings grejerna nappades på engång. Kul!! Även ett plagg på tradera har jag fått bud på. Sa åt Johan att jag inte hade ork till att lägga ut något av det som blev kvar i lördags men, för det tar ju lite tid att lägga ut samt allt jobb runt om. Det ska fotas och skrivas.Men kunde inte låta bli heller, äsch gör ett försök tänkte jag. Och även ett bra sätt att hålla sig vaken på jobbet. :)) Åkte iväg med en del grejer till björnhyttan idag men det var så himla mycket folk där, så jag kastade bara en del.

2 kommentarer:

  1. Har du nå mer barnkläder till salu ? :)

    SvaraRadera
  2. Har nog bara en vinter overall i st 80 kvar, det jag inte fick sålt körde jag till björnhyttan.

    SvaraRadera