torsdag 31 oktober 2013

Pyssel eftermiddag



Idag råda jag bot på min ångest, har lovat Albin en pysseldag i flera dagar och äntligen blev den av. Hoppade över matlagning, köpte sallad till vuxna och pizza till Albin. Så skönt och Albin var så glad när vi äntligen satt i hans rum och grejade.


Inte den snyggaste pumpan men Albin var så nöjd. Min första pumpa, övning ger färdighet.


Placerad på framsidan
Köpte silkespapper på Ikea i tisdags och tänkte att vi gör egna pom poms och där samma sak som med pumpan. Första gången jag gör sånna och det blir nog bara bättre och bättre. Dom hänger iaf på Albins rum nu, han var mer road att bära ut alla julgranskulor från förrådet.

Gröna nyanser som passar hans rum. Får väl öva mer, tänkte man skulle pom poms som födelsedags dekoration. Vi får se hur det utvecklas.....


Sen tog vi mysbad, det var också längesen. Tror Albin var glad över att han äntligen fick som han ville, pyssel, mys och bad. Imorgon kanske jag kan få lite egentid och måla om lite ljusstakar. Annars blir det lugna kvällen här. Efterlängtat!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar