tisdag 29 oktober 2013

Min lilla mormor och jag


Idag har vi farit runt i hela Dalarna. Började i Fagersta (Pickaboo) sen mot Horndal men hamnade i Hedemora så då kikade in på Ica där som har en lchf hylla, men dom hade inte det jag ville ha. Sen gjorde vi ett nytt försök mot Horndal och det gick bättre och hittade inredningsbutiken "min lilla mormor och jag"


Väldigt liten men jätte mysig butik. Shabby chic men också mycket julsaker. Köpte en hjärtformad lykta
Och några julklappar. Lyckades kapa svansen på en prydnads katt också. Albin fika 2 gånger och stressade mig som vanligt. 

Albin somnade i bilen så vi drog till Borlänge för lite mat på Max och sen in på Ikea, fast jag ska dit med jobbet imorgon. Men då kan jag ju inte handla åt mig själv. Ska handla nytt porslin och annat till jobbet. Louise shoppade loss rejält på Ikea,(för 9kr) jag handlade en del pysselsaker som jag och Albin ska testa imorgon. Idag fanns ingen ork, dammsugning och matlagning fick räcka efter all shopping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar