tisdag 8 oktober 2013

Lilla hjälpredan....



Albin har snöat in sig på bamse sagor nu och det är bara en SAGA som ska läsas varje dag!! Och han kan den utan till. Så idag låtsades jag vila efter dagishämtningen så han fick berätta den för mig istället. Och det är verkligen roande.


Lite kontors jobb innan trädgårdarbetet som vi hade på agendan idag. har inte fått till kontorsdelen än som jag vill ha det, det får komma med tiden. Men det är skönt att ha alla datorer på samma ställe. Inte överrallt som dom varit hittills. Kontoret har ju annars varit på halva matbordet.


Mammas lilla hjälpreda, ska rätta till böcker,tidningar, persienner och gud vet allt. Och det blir väl inte alltid till det bättre.


Vi har även haft lite klädprovning på em, Albin ska ta gruppfoto på förskolan på fredag. När jag frågade vad han ville ha till dom bruna byxorna svarade han: ja kanske en klänning eller skjorta, haha!!




Bilen fullproppad med skit och på min agenda imorgon står det "BJÖRNHYTTAN" var nog en trafikfara på vägen ikväll. Nu har jag varit så duktig idag och städat huset även sotat pannan. Så jag unnar mig nog en tur till stan och köper nya lampskärmar till sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar