fredag 18 oktober 2013

Hela familjen bidrar till helgpiffet



Igår städade jag huset då jag ändå hade en tid att passa på förmiddagen. Annars hade jag lagt mig och vilat efter nattjobbet. Känns bra nu inför helgen med rent hem och lite fräscha snittblommor i vitt och rosa. Så i kväll blir det fredagsmys. Hade tänkt gjort tortillatårta men ändrade mig blir rotsaker i ugn och egengjorda ribs då dom färdiga dissades helt av vissa i familjen. Har även grejat lite med sovrummet med foton och är nu ute efter en rund matta i vitt till sovrummet. Hittade en på rusta som jag vill ha.


Sen kommer vi till resten av familjen och deras piff bidrag till helgen. Både stor och liten grabb i detta hus är så duktiga att lämna spår i nästan alla rum!! Kul det är allt från pyjamasbyxor till kalsonger och annat. Fredagsmys!!!!
Hoppas ni får en fin helg, puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar